Iskolánkban nagy hagyománya van a számítástechnika/informatika oktatásának. Ezeken a tanórákon is a játék a diákok számára hatékony tanulási segédeszközként szolgálhat. Ebbe a kategóriában sorolhatjuk az interaktív oktatási játékszereket és az ezen eszközökkel való játékokat, amelyek segítenek a tanulóknak különböző tevékenységek elvégzésében és kívánt képességek megalapozásában és fejlesztésében. Ezeknek a játékoknak köszönhetően a tanulók szórakoztató, játékos spontán módon megtanulják azt, amire szükségük van (elérik azt, ami a tanulás célja).
Önkéntesen tevékenykednek, nem érzik a fáradságot,
nem tekintik tanulásnak a teendőket, és így könnyedén elérik az oktatási célokat.

 
 
 
Ki ne szeretne legózni az iskolában? 
Óráinkon játékos feladatok megoldására képes robotokat építünk, melyekhez egyre összetettebb programozási szerkezeteket használunk.
Megismerkedünk a modern programozás alapjaival, a tervezés- megvalósítás-tesztelés folyamatával, amellyel a valós fejlesztői magatartás kialakulását segítjük.
Play Video
Play Video


Manapság az IKT-vel támogatott oktatás nem valami technológia-varázslat, hanem létező, jelenlévő módszer, ahol az informatikai eszközöket rendszeresen beépítjük a tanórába. 
A fiatalok számára az internettel ellátott számítógépek, mobil eszközök (tablet, mobiltelefon) használata mindennapos, így a tanulás ezáltal sokkal hatékonyabb tud lenni.
 
 
 
 
 
 
A számítógépes eszközeink széles tárháza az algoritmikus gondolkozás, a logikai készségek és finommotorikus készségek mellett számos kompetenciaterületen gazdagítja a gyermekeket. 
Valamint etikus és hatékony online kommunikációt alakítunk kis az iskolai élethez és más tantárgyakhoz kapcsolódó csoportmunka érdekében.
Play Video
X